Lp. | Imię i Nazwisko | Uczelnia, Kierunek studiów, Specjalność, Tytuł naukowy | Inne formy doskonalenia i dokształcania |
1. | Maciej Dąbrowski (Dyrektor) | - Wyższa Szkoła Humanistyczno Ekonomiczna we Włocławku, Pedagogika, Wychowanie Fizyczne | Trening Umiejętności Społecznych |
2. | Sabina Dąbrowska (Wicedyrektor) | -Kolegium Nauczycielskie w Wałczu, licencjat: matematyka z informatyką -Akademia Bydgoska im. Kazimierz Wielkiego, magister (matematyka), -Uniwersytet Adama Mickiewicza, Studia Podyplomowe Zarządzanie oświatą. - Uniwersytet Adama Mickiewicza, Psychologia, studia magisterskie (w trakcie) | -„Efektywna komunikacja w przedszkolu” -Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim: „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”, „Budowanie koncepcji pracy przedszkola” -„Dotacje oświatowe dla prywatnych szkół, przedszkoli i placówek oświatowych na rok 2014”. -„Niepełnosprawność społeczne, czyli Zespół Aspergera i zaburzenia pokrewne” -Trening Umiejętności Społecznych -„Dziecko z Autyzmem w Przedszkolu” -VII Kongres dla Dyrektorów Placówek Niepublicznych -Podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie -Szkolenie „Zapobieganie zakażeniom u dzieci. Higiena i dezynfekcja w przedszkolach, żłobkach i na placach zabaw”. -VIII Kongres dla Dyrektorów Placówek Niepublicznych |
3. | Natalia Anna Naumowicz (nauczyciel) | -Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku, pedagogika, praca socjalna, licencjat -Uniwersytet Szczeciński, pedagogika, pedagogika ogólna, magister -Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, Pedagogika, Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszolna -Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, Pedagogika, Przygotowanie pedagogiczne - Studia podyplomowe Diagnoza i terapia pedagogiczna | -Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Pile, pierwsza pomoc przedmedyczna -MAC Edukacja, inteligencje wielorakie w cyklu odkrywam siebie-ja i moja szkoła -Kurs Klanza :Kiedy maluchy zmieniają się w zuchy” -Kurs kierownika wycieczek i obozów wędrownych -Instytut ProEduco Anna Samuel. „Praca z dzieckiem z autyzmam w szkole i przedszkolu” -„Efektywna komunikacja w przedszkolu” -Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim: „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”, „Budowanie koncepcji pracy przedszkola” -„Każde dziecko jet potencjalnie uzdolnione, lecz na wiele różnych sposobów. Jak korzystać z teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu?” -„Niepełnosprawność społeczne, czyli Zespół Aspergera i zaburzenia pokrewne” -Warsztaty "Ruch-Muzyka" -Trening Umiejętności Społecznych -Funkcjonalna analiza zachowań trudnych -„Rozwój umysłowy dziecka – przygotowanie do nauki w szkole” -Podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie -Szkolenie „Zapobieganie zakażeniom u dzieci. Higiena i dezynfekcja w przedszkolach, żłobkach i na placach zabaw”. -„Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”-Szkolenie I-go stopnia |
4. | Natalia Beryt (nauczyciel) | -Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, licencjat: pedagogika, edukacja wczesnoszkolna z muzyką - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, magister: pedagogika opiekuńcza - Studia podyplomowe Oligofrenopedagogika - edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną | -wolontariacka współpraca z Warsztatem Terapii Zajęciowej przy SDN Uśmiech, udział w warsztatach i szkoleniach dotyczących opieki nad dziećmi z grup ryzyka oraz dziećmi niepełnosprawnymi -Warsztaty "Ruch-Muzyka" -Trening Umiejętności Społecznych -Funkcjonalna analiza zachowań trudnych -„Rozwój umysłowy dziecka – przygotowanie do nauki w szkole” -„Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” -„Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”-Szkolenie I-go stopnia |
5. | Paulina Stryjek (nauczyciel) | -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile: Fizjoterapia, licencjat -Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna filia w Koszalinie, Pedagogika Ogólna, magister -Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, Pedagogika, Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszolna -Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, Przygotowanie Pedagogiczne (Studia Podyplomowe) - Studia podyplomowe Diagnoza i terapia pedagogiczna | -Instytut ProEduco Anna Samuel. „Praca z dzieckiem z autyzmam w szkole i przedszkolu” -„Każde dziecko jet potencjalnie uzdolnione, lecz na wiele różnych sposobów. Jak korzystać z teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu?” -„Efektywna komunikacja w przedszkolu” -Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim: „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”, „Budowanie koncepcji pracy przedszkola” -profesjonalny kurs masażu -„Niepełnosprawność społeczne, czyli Zespół Aspergera i zaburzenia pokrewne” -Warsztaty "Ruch-Muzyka" -Ukończyła kurs "Skuteczne metody pracy z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera" -udział w konferencji: "Ograniczenia i możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym" -Trening Umiejętności Społecznych -„Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej”-Szkolenie I-go stopnia |
6. | Marta Mróz (nauczyciel) | -Kolegium Nauczycielskie w Wałczu, Akademia Bydgoska im. Kazimierz Wielkiego i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, licencjat: pedagogika, edukacja wczesnoszkolna z plastyką - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, magister: pedagogika wczesnoszkolna - Studia podyplomowe: oligofrenopedagogika | -Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim: „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”, „Budowanie koncepcji pracy przedszkola” -„Każde dziecko jet potencjalnie uzdolnione, lecz na wiele różnych sposobów. Jak korzystać z teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu?” -Instytut ProEduco Anna Samuel. „Praca z dzieckiem z autyzmam w szkole i przedszkolu” -„Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Organizacja pmocy psychologiczno-pedagogicznej” -„Szlaczki, koronki bordiury” -warsztaty plastyczne, PODN Wałcz -„Zabawa bawi, uczy, wychowuje” MAC Edukacja -„Papierowe składanki w edukacji wczesnoszkolnej”, Krajowe Centrum Edukacji Nauczycieli -Warsztaty "Ruch-Muzyka" -Ukończyła kurs "Skuteczne metody pracy z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera" -Trening Umiejętności Społecznych -„Dziecko z Autyzmem w Przedszkolu” -"Rozwój umysłowy dziecka – przygotowanie do nauki w szkole” |
7. | Katarzyna Kołosowska (nauczyciel) | -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, Pedagogika opiekuńcza i resocjalizacyjna (licencjat), - studia uzupełniające magisterskie, Pedagogika wczesnoszkolna i Przedszkolna(w trakcie) | -Trening Umiejętności Społecznych -Skuteczne metody pracy z dzieckiem z autyzmem i zespołem Aspergera |
8. | Katarzyna Kamińska (nauczyciel) | -Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna (licencjat) -studia uzupełniające magisterskie: logopedia (w trakcie) | - Warsztaty "Ruch-Muzyka" - „Rozwój umysłowy dziecka – przygotowanie do nauki w szkole” |
9. | Karolina Lazarowska (nauczyciel) | Karolina Lazarowska (nauczyciel) -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, Pedagogika opiekuńcza i resocjalizacyjna (licencjat), - Uniwersytet Szczeciński (obecnie): Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna (mgr) | „Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” |
10. | Marta Murawska (nauczyciel) | -Kolegium Nauczycielskie w Wałczu pod opieką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy licencjat: pedagogika; edukacja wczesnoszkolna z muzyką. -Studia podyplomowe „Wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu” | -„Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” -Kurs „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka-stymulacja zmysłowa” |
11. | Natalia Lisowska (nauczyciel) | -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu kierunek pedagogika Specjalność wczesnoszkolna i przedszkolna Licencjat | -„Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” |
12. | Patrycja Kułakowska (nauczyciel) | -Uniwersytet Opolski kierunek pedagogika specjalność kształcenie wczesnoszkolne z wychowaniem przedszkolnym. Magisterskie : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunek pedagogika, specjalność edukacja elementarna i terapia pedagogiczna | |
13. | Anna Chinczak-Brożek (opiekunka dziecięca), Kurs dla opiekunek dziecięcych, -Warsztaty "Ruch-Muzyka" Jagoda Kasprzak (opiekunka dziecięca), Kurs dla opiekunek dziecięcych Alicja Brusiło (opiekunka dziecięca), Kurs dla opiekunek dziecięcych, -Warsztaty "Ruch-Muzyka" Irena Bogucka (opiekunka dziecięca), Kurs dla opiekunek dziecięcych |